Wednesday, November 28, 2012

first nk try berblog...

Assalamualaikum.. n selamat siang ...

Buat pertama kali aku join buat blog nie..selalunyer aku asyik bukak blog org jer... untuk pengatahuan sume aku mmg suke bace blog org..lagi2 la pasal kekeluargaan..best..hehehhe

Best gak kn..mcm tulis diari plak..  name aku ani.. isteri kepada En suami Eddi azli, mama kepada 2 org puteri aku Balqis zulaikha dn Bashirah Zulaikha..Rumah aku kt kajang jer..Asal pn dri kajang.. En.suami asal terengganu..org kepok lekor.. hah??? mesti korang tertanye2 kn jauh beno aku dapat suami..hehehehe klu nak tau nnti aku cerita kn cmner aku leh kenal ngn En suami aku yg hensem nie.hehehehehe..

Tentang Pengalaman bersalin nnati share ngn korang erk..sbb setiap ank lain rase n care ketika bersalin.. tunggu yer next entri nnti..hehehehe..

k.la aku nk stop dulu.. nnti aku sambug ngn entri bermula lah kehidupan setelah menjumpai En.suami.hehehe
bubye..jalan dulu yer...


No comments:

Post a Comment