Tuesday, February 26, 2013

Hepi Anniversarry yang ke 3 tahun tuk aku n en.suami ku..

Salam sume .. semalam aku punyer anniversarry ngn en.suami yang ke 3 tahun pada 26hb Februari 2013...hehehehhe dh 3 tahun dh kami bergelar suami isteri dan alhamdulillah kami di kurniakan 2 org puteri yang tersayang n sgt cumell.. bersyukur sangat sbb dapat seorang suami yang sangat understanding n penyayang ngn ank2 kami.. Mudah mudahan ikatan cinta.. kasih syang kami akan setia hingga hujung nyawa..  hehehe tetibe plak teringat mase hari bersejarah aku lebih kuarang 3 tahun dlu.. so aku kongsi ngn korang pic mase aku kawen dulu k..

saksikanlah........

kewajipan telah bermula
cinta bertaut secara sah
akhirnyerr jeng..jeng
malam berinai

hari bersejarah
warna oren lg..meriahkan
jelingan maut..hehehhe
Pelamin ku..

No comments:

Post a Comment