Wednesday, February 27, 2013

majlis Cukur jambul Bashirah Zulaikha

hyeesss sume kali ni nak cerite pasal Majlis cukur jambul anak ke 2 aku plak.. Bashirah Zulaikha.. kali segala persiapan sume wt sendiri cume.. yg lagi best shirah xpakai buai die pakai play pen hehehhe.. mesti heran kan.. kami ubah suai daripada play pen terus make over jadi buai.. mule2  aku nk sewa buai jer.. tp bile ca punyer cari aku tgk mak aiii maher nyer sume.. x terdayo nk membayar nyer.. pakai 2,3 minit jer bayar sampei 3-4 ratus mcm x berbaloi jer.. so seb baik aku nie mempunyai kakak ipar yang sangat kreatif.. klu u alls x caye jp gi korang tgk pic aku tampal kn blo aku nie..hehehehhe..

tp kali nie pic snap sendiri jer.. coz cover budget la kate kan.. tp xpe la janji majlis berjalan ngan lancar..hehehehhe..

jom kite cuci mate korang ngn pic2 yang aku snap nie k..


Bashirah Zulaikha

Mama bawak shirah

alhadulillah

cantikkkk
rezeki
Baba n kakak
family bertambah lagi
tido selepas diulit
team marharban uwan

cantikk buai buatan sendiri..












No comments:

Post a Comment