Wednesday, February 27, 2013

Majlis Cukur Jambul Balqis Zulaikha

Majlis Puteri kami
Majlis cukur jambul
Balqis Zulaikha

Salam sume... eemmm aku baru jer pas makan for lunch..eemm alhamdulillah.. tetibe teringat kt 2 org puteri aku tue,... wt ape la dieoang kan.. kn dh ker? tido ker? naseb baik la aku kire yang bersederhana ..klu x aku dh berenti kerja dh jage anak aku tue sendiri..rinduuu nyer angan ank2 mama.. luv u allsssss
 for entry nie aku nak coret2 tentang majlis cukur jambul kakak 2 tahun yg lepas.. mase tue kakak baru jer 2 bulan.. majlis dijalan kan di rumah mak n ayah aku kt kajang..macam lah aku ni x dok kajang..ape la aku nie..hahahahahha adossss  hehehehe sume kami buat sendiri ..masak sendiri.. buat buai sendiri.. serba sendiri sendiri la.. save buget la kate kan..huhuhuhu k..la malas aku nk merepek lebih2. korang tgk la pic mase majlis tue berlangsung yer..hehehehhe

Jeng..jeng,,..

get ready tuk bercukur..

dalam buai ditemani star

baba bawak balqis
mama bawak air kelapa
habis rambut di gunting
Kumpulan marharban taman Sri jelok kajang
dodoi la anak ku...
mama balqis takuuuttt
tradisional
tertido selepas itu..
balqis wth uuwan
hepy family..

majlis nie berjalan dengan begitu lancar sekali.. gambar diambil oleh cousin aku yang sememanngyer camera man yang berkaliber..hehehehhe thanks kepda seluruh ahli keluarga yer... k.la nak stop dulu tangan pn dh letih menaip nie.. insyallah kite berjumpe di next entry yer..bubye...














No comments:

Post a Comment